Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.
Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на Световно първенство срещу Белгия през 1965 година), и с препратки към визията на един от най-силните национални отбори на страната, участвал на финалите на Мондиал 1970 в Мексико.
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на Световното първенство в Мексико 1986.
Подобно на предишната колекция на състава, и този път централно място заема символът на отбора - лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис "България".
Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията от компанията "Cauza Sport Marketing" и испанските експерти на Joma, а в ролята на модели на фланелките влязоха капитанът на Локомотив (Пловдив) Димитър Илиев и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.
Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald's, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.
В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ "Бояна", както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.







Русия атакува с дронове ключов газов хъб в Одеса
Танкерът Kairos е празен, гориво не е превозвал
Съвети на Лазар Радков как да се пазим на протестите и при напръскване с лютив спрей
КРС: Мобилният сигнал не е бил умишлено заглушен заради протеста в София
74% от работещите хървати очакват коледен бонус, средно 464 евро
Движението в района на "Триъгълника на властта" вече е спряно
Протестиращите пред Софийския университет тръгнаха на шествие към площад "Независимост"
В кадър: Протестиращи започнаха да се събират пред МС
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Клариса Шийлдс се завръща за реванш с Франшон Круз-Дезурн на 22 февруари
Каролайн Дюбоа подписа с MVP и се завръща на ринга на 19 декември
UFC on ESPN 73 подсилва бойната карта с Кинг Грийн срещу Ланс Гибсън-младши
Кубрат Пулев: Мурат Гасиев е голям шампион, но в петък ще покажа, че аз съм по-добър
Нарушения на дишането по време на сън
Спорно предложение: Центърът за контрол на заболяванията в САЩ препоръчва преразглеждане на първата доза хепатит B при новородени
Селективен мутизъм: Как да се справим с мълчанието на детето
Основният рисков фактор за подагра всъщност е генетичен
Коментари
Напиши коментар14:16 | 3 сеп 2020 г.
14:07 | 3 сеп 2020 г.
14:07 | 3 сеп 2020 г.
13:58 | 2 сеп 2020 г.
13:07 | 2 сеп 2020 г.
Напиши коментар